ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

تولد

1392/5/15 10:15
نویسنده : مامان
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامن جون تا به امروز هنوز نه گلوی من خوب شده نه سرفه های شما و بابائی .راستی اعلام کردن ویروس چشمی خطرناکی اومده که اگر خیلی پیشرفت کنه سطح قرنیه رو از بین میبره شانس آوردیم چشم شما زود خوب شد.راستی دیشب تولد شهره بود با شما خونه رو تزئین کردیم . شب قبل به شهره گفتی کیک توت فرنگی بخر بریم رستوران بخوریم . به همین خاطر هم ارغوان برات کیک توت فرنگی خرید. خیلی بامزه شدی برای شهره کلی شعر تولد خوندی و شما از شهره عکس مینداختی به ارغوان هم میگفتی بدو بدو میخوام ازتون عکس بندازم . خلاصه میگفتی میخواهیم شاد باشیم. خییییییییییییلی بامزه شدی دیروز گفتم که شما مهمون ما میتونی بیای رو تخت ما . بعدش رفتیم بخوابیم که گفتم هر کی شلوغ میکنه بره بیرون ١ مرتبه شما رفتین رو تختون خوابیدین. بعد از بیدار شدن پرسیدم چرا رفتی گفتی که شما گفتین هر کی شلوغ میکنه بری خدارو شکر خیلی از شما راضی هستم کلا دختر خوب و با شخصیتی هستی میگم خدا به من چی داده ؟ میگی عروسک داده

مامان بابا عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سام
31 مرداد 92 1:52
ای جوووووونم میوه زیادبخور زود خوب شی خانم گل مامانی عکس جدیید از ترمه عزییز بذار دیگه
مامانی درسا
28 آبان 92 1:26
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه سلامت باشی
مرضیه
15 آذر 92 20:42
کار جالب و تکی بود.مامان و بابا بازم از این کارا کنید.ترمه رو به جا من ببوسید.