ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

تولد 4 سالگی

1392/10/7 14:37
نویسنده : مامان
718 بازدید
اشتراک گذاری

ووووووووووووووواااااااااااااااااااااای به من

سلام عزیز دلم

به قول خودت گل قشنگم ،مامان رو ببخش که در گیر
زندگی شدم و خیلی وقته چیزی برات ننوشتم. حتی برای تولدت مامانی عزیزدلم تولدت
دقیقا 1 روز با شب 13 عاشورا فاصله داشت و چون میخواستیم تو مهد تولد بگیریم و عمو
موسیقی بیاد مجبور شدیم 1 هفته دیر تر برنامه بگیریم. رفتیم کیک تولدت را با نظر
خودت سفارش دادیم اون هم اسپایدر من ، بعدش برای همه بچه ها کادو خریدیم . دقیقا
ساعت 9 شب سه شنبه اعلام کردن که به علت آلودگی هوا مهد هاتعطیل هستن وما هر چی که
خریده بودیم اعم از ظرف 1 بار مصرف و هدیه و ... همه موند رو دستمون از اون طرف هم
معلوم نبود که تا شنبه مهدها بازبشن یا نه خلاصه اینکه تولد امسالت اینجوری به هم
خورد.ولی با این حال ما برای تولدت شما را بردیم اتلیه سها تو شهرک غرب و کلی عکس
های قشنگ از شما انداختیم . راستی یک کیک هم خریدیم تا شما شمع  های تولدت رو فوت کنی حالا انشا ا... سال دیگه
که گرفتاری من کمتر شد 1 تولد خوب برات میگیریم . عزیز دلم عاشقتم این هم عکسهای
تولد امسالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
19 دی 92 21:31
بابایی فدای شکل ماه شما و قربونت . عشق بابایی هستی شماعزیزم انشاءالله خدا شما رو حفظ کنه
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 15:13
وای چه خوشگلی خاله قربونت.تولدت هم مبارک باشه جیگر
عمه مشکات خانم
5 خرداد 93 13:30
وای چه عکسای خوشگلی خوشحال میشیم بمون سربزنید