ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

مریضی دسته جمعی

1392/4/29 14:17
نویسنده : مامان
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

بعد از مریض شدن شما در ٢ هفته پیش ،یکشنبه پیش شما چشمتان به صورت ناگهانی قرمز شد پف کرد و بعدش هم قی کرد . ما خیلی ترسیدیم از دکتر هدایت فر پرسیدیم گفت ٧ تا ١٠ روز ادامه دارد . و قطره سولفاستامید داد . ولی شبها که میخوابیدین . چشمهات به هم میچسبید و نزدیک ١ ربع آبو چائی تا باز بشه . سه شنبه بردینت دکتر و گفت ویروسه و شدیدا واگیر . راستی روز ٢ شنبه هم من مریض شدم چه مریضی سختی جوری که ١ ساعت هم نمیتونستم رو کمر بایستم سرما همراه با تب و لرز - و بدن درد خیلی بد بود ٤ شنبه هم بابائی همین طور شد امروز که شنبه هست هنوز من سرفه میکنم و وحید هم با همون مریضی هست خلاصه هفته خوبی نبود. راستی صبح به من گفتی قدر قر میزنی هی میگی صورت بشور - موهاتو درست کن کلی از دستت خندیدم. ساعت ١٠ هم زنگ زدم به خاله فریبا حالت خوب بود امروز هم کوله بن تن رو با خودت بردی از شب گذاشتی دم دست تا صبح یادت نره

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)