ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

خبرهای جدید

1390/12/7 12:42
نویسنده : مامان
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

خیلی وقته که سراغ خاطراتت نیامده بودم.مامان کلی قد کشیدی و بزرگ شدی دیگه میشه گفت خانم واقعی شدی /دیگه مامی نمیکنمت حتی شبها ولی پسی رو هنوز میخوری و هنوز هم نمیتونی بگی خاله خیلی چیزهارو غلط غلوط و بامزه میگی به کنترل میگی : اُترول به خاله کماکان میگی آقا به هر چیزی که با ک شروع شه میگی اُ مثل اُجائی-پریشب که به بابا جونی میگفتی بشین راحت باش بابائی که تموم دندوناش خرد شد از اینکه این کلمات رو از کجا می آری هر کاری هم که بخواهی انجام ندی میگی بلد نیستم. به شما میگم خیلی خسته شدم بقیه کارهارو بابا انجام بدن میگی بابا بلد نیستن شما بلدین. میگم من خسته شدم میگی ترمه کمکت کنه .یا بابا وحید رفتن رو صندلی میگی بابائی ناُفتی خلاصه در همه موارد هوای بابات رو داری تلفن خونه هم که همش شما جواب میدی راستی می گم این چه جوریه اگر بخوای جواب ندی میگی من نَدونم همیشه هم عاشق ماشین شهره هستی راستی مامان خیلی فکر مشغوله فقط خیل براش دعا کن که هر چی زودتر کارهاش درست بشه . چون شرکت خیلی گیر میده.سر منظم اومدن و اضافه کار موندن.من منظم اومدم ولی اضافه کارو چکار کنم.حالا بعد از این هم سخت تر هم که میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

haleh
10 اسفند 90 18:52
انشاا همه چیز رو به راه میشه رو به راه که هست انشاا بهتر پیش میره میبوسمت ترمه فرفری من
الينا گلينا
14 اسفند 90 11:05
آفرين به ترمه خانوم كه ديگه بزرگ شده
بابایی
16 اسفند 90 15:28
دخترهای بابایی نگران هیچی نباشند. چون بابایی همیشه وهمه جا کنار شما هست