ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

بدون عنوان

1390/11/3 13:35
نویسنده : مامان
282 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته مامان چیزی برات ننوشته چون اینجا (شرکت)کارها خیلی زیاد شده و تا میآم به خودم بجنبم روز تموم شده و اینکه تو خونه هم ما که اجازه نداریم با کامپیوتر شما کار کنیم.مامانی امروز اولینروز که پیش کس دیگه ای به غیر از مامان جون نگهت داشتم پیش عمه فرح البته دیشب عمه فرح اومدن خونمون که به شما زیاد سخت نگذرهولی اگه بدونی من از دیروز چه جور هستم عین مرغ پرکنده بالا و پائین میپرم صبح که اومدم کلی گریه کردم بعدش خاله لادن زنگ زد کلی پشت تلفن گریه کردم اونها کلی به من خندیدن و گفتن که لوسم خاله لادن میگه مگه میخواستی عمل قلب بازکنی یا فکر کردی بر نمیگردی خلاصه خیلی دلم تنگ شده روز سختی هستش ای شیطون بلا تا 11 خوابیدی بعدش هم وقتی من زنگ زدم تلفن رو برداشتی و کلی سر حال صحبت کردی و کلی به شما امیدوار شدم خلاصه شکر خدا کسی هست که نگهت داره وشما هم خوب با شرایط کنار می آیی اینو بگم زندائی مامان (زن دائی ابوالفضل )فوت شدن و مامان جون رفتن شهسوار برای مراسم چهلم. من هم چون شنبه برف می امد نیامدم سر کار و مجبور شدم امروز بیام و دیگه نتونم مرخصی بگیرم. راستی شنبه با هم رفتیم برف بازی خوش گذشت خرگوش برفی درست کردی شما تو برف خوابیدین و برف بازی کردیم بعدش هم خرگوش برفی رو آوردیم تو خونه و شما باهاش بازی کردین .و اما جملات قصار شما حالا شی کار کنیم فین آقایان ممنو(فیلم ورود آقایان ممنوع شاید بگم 20 بار بیشتر این فیلم رو دیدین) خسته شدم خدایا-حوشله ندارم-مامان شی این اجائی-بابا دس بخونه زود(بابا درس بخونه زود بیاد)دستم نوچ-عمه فیبا-عمه یر-عمه فزانه-عمه فیژو-آقا لادن(خاله لادن-نمیدونم چرا به خاله میگی آقا)عاشق دائی بهزاد هم هستی –در اصل همه چیو میگی.بخاطر همین نوشتن تک تک اونها کمی سخت شده. ولی مامان تا جائی که بتونم برات مینویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطيما
3 بهمن 90 14:26
الهي هميشه زنده و سلامت باشند نازنين ترمه شما...
هاله
7 بهمن 90 16:33
خیلی خوشحالم که با پست جدید حضورتو دوباره یادآور شدی
میبوسمت فرفری جونم


سلام ترمه گل قشنگمون چطوره
بابایی
8 بهمن 90 15:44
عشق بابایی هستین شما دوتا خانوم