ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

بهانه قشنگ زندگی

1390/9/2 12:10
نویسنده : مامان
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

مامانی عزیزم، شدی طوطی ما هر حرفی میزنیم تکرار میکنی . می گم طوطی ما، شما هم میگی طوطی ما 2 شب پیش هم که بابائی اومد دنبال من  و از سر کار مستقیم  رفته بودیم آتلیه، عکس هات رو برای چاپ انتخاب کنیم من که دیر کرده بودم به مامانی گفتی مامان و پیشی برد. خلاصه عاشقتم وقتی هم چیزی نمی خوای بخوری لبهات و غنچه میکنی اخم میکنی و با سرت میگی نه .الان دیگه 1 توپ دارم رو با هم میخونیم بارون می آد جر جر و کتابهای می می نی و تا حوصلت سر میره کفشتو میپوشی و میگی برم شی، نون ،به خوافش(خداحافظ) مامانی خیلی برای عاقبت به خیریت دعا میکنم. همیشه و همه جا به خاطر مامان مواظب خودت باش و بر عکس مامان، خودت رو از همه بیشتر دوست داشته باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا
2 آذر 90 12:22
ما باهم تفاوت داریم.تنها نقطه مشترک ما با هم حس زیبای مادربودن است. خوشحال می شم به ما سربزنید.
hani
5 آذر 90 10:40
خیلی خوشگلی