ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

تولدت مبارک

1390/8/29 16:02
نویسنده : مامان
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یکدونه مامان

عزیز دلم خورشید زندگیم ،دومین سالگرد طلوعت را در سرزمین زندگی مان تبریک میگم هیچ میدونی ا از اینکه هر روز با وجودت زندگی ما رو قشنگتر و زیبا تر کردی  چقدر خدا رو شاکریم دیشب با بابائی حرفش بود میگفت  این سراسر وجودش نشا نه های لطف خدا به ما هست و من هم گفتم ترمه تجلی نور الهی در زندگی ماست باز هم از اینکه شما را خدا به ما داد شکر گوی نعمتهایش هستیم مامانی راستی تو سال 88 وقتی میخواستیم  برات اسم انتخاب کنیم توی ایران فقط 627 نفر  اسمشون ترمه بود ولی امروز که تو سایت ثبت احوال رو دیدم تعداد 1688 نفر ثبت شده.برام جالب بود در عرض این 2 سال اینقدر زیاد شده.راستی مامانی  امسال  نمی خواستیم تولدبگیریم برات  رفتیم عکاسی عکس انداختیم امدیم خونه تصمیم گرفتیم جمعه بریم خونه عمه فریبا به بقیه هم بگیم بیاین دور هم باشیم .ولی نشون به اون نشون که این دور هم بودن تبدیل شد به جشن خوب و مفصل که به همه خوش گذشت .حالا فیلمتو  وقتی که بزرگتر شدی می بینی . خیلی خوب بود از دیروز هم هی فیلمتو میبینی و هی میرقصی الهی که مبارکت باشه و همیشه شاد وخوشحال باشی . آرزوی مامان و بابا بهترنها برای تو عزیزمون

.راستی کلمه های جدیداولا که عاشق کتابهای می می نی هستی و آخر همه شعراشو  از حفظی

شونه(شینن)

آفرین

سنام (سلام)

ای بابا

جُجه(شهره-گوجه)

بیا تو

مامان ائیا

مامان نیا

بدو

شارا(سارا)

اوقا وحید(آقا وحید)

باش (باشه).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سپنتا
29 آبان 90 16:46
چه دخمل نازی تولدت مبارک خانوم خانوما __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$
مامان علي خوشتيپ
25 آذر 90 10:25
اييييييي وااااااااااااااااااي من دير رسيدم چرا؟ تولدت مبارك عزيزمالهي 120 ساله شي
مامان ترمه
28 آذر 90 9:18
عزیزم ببخشید که دیر تولدتو تبریک گفتم
همیشه وجودت پر از نو خدا و دلت سرشار از عشق او باشد
تنت سالم و لبت خندون کنار بهترین های زندگیت
آمین


مرسی عزیزم
امیدوارم شما هم همراه با ترمه گلت و همسر نازنینت(میبینی هر وقت اسمشو میگی چه حس خوبی داری )در پناه خدا درآرامش تمام باشید.
مامان مهتاب
31 تیر 91 13:31
به به خاله چه دختر نازی داری خدا برات حفظش کنه راستی من لینکتون کردم اگه دوست داشتی لینکم کن.....


مرسی عزیزم. ولی من هر کاری کردم نتونستم برم تو وبلاگتون