ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

دختر خانم من

1390/7/18 9:59
نویسنده : مامان
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خانمی

عزیز دلم روز دختر بابائی برات کادو گرفت همون پنگوئن هائی که از پله ها بالا میرن و سر می خورن میآن پائین عمه فیروزه هم برات 1 تاپ و دامن آبی آورد که خیلی هم به شما میاد راستی مامانی همچنان به شهره میگی نونی بابا جونی هم جدیدا بیشتر وحید صدا میکنی و به توپ ،پوپ به اسب ابس  پششه و بچه هارو میگی بشه ها و چیزهائی که کمو پیش میگی آقا نیا وایس بسه شیشه پشی (پستونک)تخت سوخت آهان (هر کاری رو که انجام میدی خیالت که جمع می شه میگی آهان)پارسا مانی عمه راستی دیشب به بابائی هم میگفتی آقا وحید .هر کاری که من میکنم دقیق تکرار میکنی شنبه با شلوار نشستی رو لگنت جیش کردی بعد هم لگن رو بردی تو توالت خالی کردی من دیدم صدای آب میاد چشات روز بد نبینه دیدم کف توالت زرد زرد و هم جارو به ... کشیدی مونده بودم تشویقت کنم به خاطر استقلالت یا برات توضیح بدم ولی ته دلم خوشحال از اینکه به قدر کافی مستقلی خیییییییییییلللللللللیییییییییییییییییییییییی عاششششششششششششششششققققققققققققققققققققققققققققتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابایی
19 مهر 90 15:47
خیلی خیلی دخترهامو دوست دارم وخدا رو شکر میکنم


قربون بابائی مهربون
الينا گلينا
20 مهر 90 12:05
سلام يه كم با تاخير ولي روز دخترت مبارك بلاچه خوش به حالت به خاطر كادوهات


مرسی قبون شما مهربونا اگه بدونی وقتی الینا این قدی شه چه حالی داره خدا براتون حفظش کنه
هاله
23 مهر 90 11:41
شما خیلی خیلی بامزه هستی ها خوشگله