ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

مسافرت ارومیه و تبریز

1390/6/19 14:37
نویسنده : مامان
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم

خوشگلم هفته پیش چیزی برات ننوشتم (از تاریخ 9/6/90 تا 14/6/90)چون تعطیلات مامانی بود با بابائی و خاله لادن اینا و خاله لاله اینا و عمه مریم اینا و مامان جون و شهره جون(نونی) رفتیم مسافرت ارومیه و تبریز دائی شهرام جا گرفته بود خیلی خوش گذشت تو مسافرت ارومیه رو گشتیم کلیسای بی بی مریم و دوقوز پله و 3 گنبد وبند رفتیم مهاباد هم غار سهولان و تبریز هم رفتیم ائل گلی و مقبره شاعرها خلاصه تو کل سفر که 6 روز بود خیلی دختر خانم و  خوبی بودی مامان کلی با شما حال میکنه و مسافرت هم بهش خوش میگذره راستی به مهرانا میگی نانا به عمو مجید هم میگی جیجید وقتی از عمه مریم اینها جدا شدیم گفتی میشی رف راستی ی جمله جدید هم گفتی دائی وایس مامانی قشنگ احساس میکنم بزرگ شدی راستی دیروز هم خودت و خیس کردی و اومدی گفتی و هی میزدی رو پات میگفتی وای وای من به شما گفتم بدو برو برا خودت شلوار بیار سریع رفتی سر کشوت شلوار پوشیدی اومدی  خلاصه درسته که هنوز نمیتونی خوب حرف بزنی ولی همه چیز رو متوجه میشی قربونت برم مامانی فدات میشم عزیزم دوستت دارم عاشقتم   حالا سر فرصت عکسهات و میزارم تو وبت                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابایی
19 شهریور 90 15:17
بابایی فدای دخترهای خوشگل وباحالش میشه


دخترا عاشق بابائی جونشون هستن از بابائی که انرژی میگیرن
ميشي
20 شهریور 90 15:35
ترمه خانم سفر خيلي خوبي بود ولي حيف كه زود تمام شد دلم برات خيلي تنگ شده خيلي خيلي خيييييييييييييييييييييييلي دووووووووسسسسسسسست دارم :
بوس بوس


مشی جون هنوز هم ترمه چیپس خرما که میخوره یادتون میکنه
نانا(مهرانا)
20 شهریور 90 15:39
ترمه فرفري يادت باشه بغل من نيامدي
ولي خيلي دوست دارم . دلم برات تنگ شده


نانا جون تا یادش مییاد میگه نانا رفت؟ خیلی دوستون داره به مامان مریم سلام برسونید
ترمه و مامانش
29 شهریور 90 23:35
همیشه خوش باشید اونم با یان دختر خوشگل راستی چی شد که اسم ترمه را انتخاب کردید؟
الينا گلينا
31 شهریور 90 10:59
مسافرت خوش گذشت ؟بچه ها اذيت نكردند؟


مرسی .جای همگی خالی ترمه مسافرت رو دوست داره به همین خاطر دختر خوبیه انشالله شما هم همیشه خوش باشین
ثمين
5 مهر 90 12:03
سلام گلم من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم. اگه دوس داشتي يه سر بزن. اگه هم دوس داريد كه عكس كوچولوتون در آلبوم دنياي نفيس به يادگار بمونه به اينجا سر بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 0:53
من از تو گلبنی بهتر ندیدم
ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گلهای عالم
گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
روز دختر مبارک


مرسی مهربونم کجائین خبری از شما نبود.
مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 19:27
با نام رضا به سينه گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك ما هستيم شما چرا سر نمي زنيد