ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

بازگشت ما

1391/9/14 12:20
نویسنده : مامان
940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم

خیلی وقته مامان چیزی برای شما ننوشته .ببخشید ولی خیلی گرفتار بودیم. تداخل کلاسهای من با کلاسهای بابا و همچنین مریضی شما دلیلی بر کوتاهی من در انجام این وظیفه شد دختر خوشگلم شما 9 تا 11 به علت قطع نشدن تبت بعد از 15 روز در بیمارستان لاله با دستور دکتر بیدار مغز بستری شدی . شبی که گفتن باید بستری بشی من تا صبح گریه میکردم و 2 بار از شدت ناراحتی لرز کردم .فرداآن روز با بائی رفتیم بیمارستان 3 روز بستری بودی ولی همش تو اتاق بازی بودی کار خیلی سختی بود صبح که میشد میگفتی بریم بازی تا ظهر  و کمی استراحت تا بعداز ظهر و تا 10 شب بازی بخاطر این مریضی دیگه مهد هم نرفتی . چون دکتر گفت که مدت طولانی از آنتی بیوتیک استفاده کردی ضعیف شدی و نباید مریض شوی تشخیص دکتر برونشیت بود راستی مامان در حین آزمایشات و عکس گرفتن ها از همه بیشتر از سیتی اسکن خوشت اومده بود هی میگفتی بریم تو تونل آخه من هم در هنگام عکس گرفتن با شما بودم  . برای تولدت هم امسال به علت اینکه شب های  محرم بود  جشن نگرفتیم فقط دقیقا شب تولدت رفتیم آتلیه عکس انداختیم لباس هم خریدیم کیک هم خودت انتخاب کردی باب اسفنجی بود خیلی هم دوستش داشتی. مامان جون و خاله شهره خونمون بودن از مامانی ANGRY BERDS  رو جایزه گرفتی و پول ،از شهره هم  کوله جین خیلی قشنگ . خلاصه امسال ما شرمنده شدیم. راستی به بیمارستان میگی بیدارستان و اول همه جمله هات میگی برای شیشه  و عاشق اینی  که دستات در اثر تعمییرات ماشین سیاه بشه عشقت ماشینه و تعمییرات اون خیلی با حالی دوست دارم و عاشقتم .نعنا جعفری =نعنا جلفی l90 = ل اود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)