ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

دلتنگی مامان

1389/11/20 11:35
نویسنده : مامان
233 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیشب اصلا دلم نمیخواست شما بخوابی چون احساسم این بود که کم دیدمت صبح هم که داشتم می آمدم شرکت شما عین ۱ فرشته کوچولو خوابیده بودی کلی بالایسرت ایستادم و به شما نگاه کردم و بوسیدمت و به این فکر کردم فردا ۵ شنبه است و می تونم ۳ روز ژیش شما باشم خوشحال از این موضوع آمدم سر کار البته بیشتر دلم برای خودم می سوزه که از لذت بزرگ کردنت محرومم و اگه ناچار نبودم هیچ وقت سر کار نمی رفتم و تاابد ژیش شما بودم تعطیل هم که میشم از سر خیابون تا دم خونه به تاخت میام تا شما گل خوشبو رو ببینم راستی مامان میدونی همه از من میژرسن که چرا ترمه همیشه بوی خوب میده من هم میگم چون هدیه بهشتی هست

ماااااااااااچچچچچچچچچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی نسی
20 بهمن 89 12:51
شاد باشید


مرسی