ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

ترمه و تب 3 روزه

1390/4/21 11:51
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی عزیزم

مدتی که برات چیزی ننوشتم چون شما از روز جمعه تاریخ 17 /4/90 تب کردین. مامانی تبت خیلی شدید بود با شربت استامینیفون هم پائین نمی آمد خلاصه این که تا شنبه مجبور شدم از شیاف استفاده کنم تبت به 40 هم رسید مدام یا حمام بودیم یا داشتی دارو میخوردی هر 3 ساعت تبت شدید میشد تا دیروز بعد از ظهر تبت قطع شد ولی نمی دونم چرا همش خیس عرقی راستی دیشب هم تا صبح ناله کردی با اینکه تب نداشتی الان هم که زنگ زدم حالت خوب بود مامان جون می گفت که داداش می خوای(به بستنی عروسکی میگی چون امیر علی از اینها دوست داره و میخوره)دکتر هم که بردم گفت گلوت متورم ولی من فکر میکنم که ویروس چون خاله لادن جون گفت که 3 روز تب میکنی و خوب میشی .راستی مامان 1 اتفاق بد دیگه افتاد شما از روی صندلی پرت شدی پائین پلکت ورم کرد ولی دیروز خیلی بهتر شده بود خلاصه اینکه مامان جون اینها همش منو دعوا میکنن میگن اینو عروسک درست میکنی میبری بیرون بچه چشم میخوره من که اعتقادآنچنانی  به چشم ندارم و همش میگم هر کی که داده نگهبان فرشته کوچولوی من هست.و اینو بدون مامانی و بابائی مهربون عاشققققققققققققققققق شما هستن راستی مامان امیر علی اینها رفتن و شما باز تنها شدین و میگی ب ایم داداش و دیروز دیدم که میشمری ٩ ،١٠ خیلی بامزه  بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

shahab
29 تیر 90 1:15
ای جون مواظب دختر گلمون باشین اسفند فراموش نشه