ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

قربونت

1389/12/11 10:27
نویسنده : مامان
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

الهی که من قربون تجریش گفتنت بشم که میگی ت    جیش الهی که من فدای اون دستهای مهربونت    عزیز دل، مامان برات هلاکه دوست دارم ی دنیا قربون رقصیدنت قربون راه رفتنت گنجیشگک مامان الن احساساتم قلمبه شده کاش پیشت بودم و سفت بغلت می کردم و فشارت میدادم مامانی ببین چقد از دوریت اذیت میشم که سر کار هم هی تو ذهنم هستی خدا شمارو برامون حفظ کنه تموم دندونامون شکست اینقدر رو هم فشار دادیم     رحم کن به حال این عاشق جمله  زیبائی که خواندم این بود و واقعا حقیقت روچقد قشنگ  میگفت  

 بچه دار شدن تصمیم خطیری ست. با این تصمیم می گذارید که قلب تان تا ابد جایی در بیرون و دوروبر تن تان به سر برد.
                                                                                                                  " الیزابت استون "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)