ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

عوض کردن مهد

1393/6/11 14:00
نویسنده : مامان
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم مامان

خیلی وقته به این فکر میکردم که کم کمک مهد شما رو عوض کنم به همین خاطر خیلی دنبال مهد گشتم تا اینکه به این  موضوع رسیدم که ببرمت مهد نارنجی به همین علت روز یکشنبه 26 مرداد با هم رفتیم شما خیلی خوشت اومد بعدش هم قرار شد از اول شهریور که شنبه بود بری. روز اول من با شما تو مهد بودم ولی از بس از محیط مهد خوشت آمد هر 5 دقیقه به من میگفتی چرا نمی ری خلاصه ساعت 1 به زور آوردمت خونه . از فرداش هم خیلی راحت رفتی انگار چند سالی اونجا هستی خدا رو شکر و از شما ممنونم که اینقدر خوب با همه چی کنار می آی . اسم مربی شما هم تو این مهد جدید خاله سمیرا هست و اولین دوستائی هم که پیدا کردی نفس و رهام هست.

خیلی شما خانم هستی

راستی هنوز به ق می گی گ و به گ می گی ق مثا بابا قاز بده

به در مورد میگی درمدر عزیزم خدا حفظت کنه عاشقتم اگه الان بودی میگفتی من بیشتر

ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)