ترمه نراقیترمه نراقی، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

ترمه مامان و بابا

بدون عنوان

1393/9/2 14:42
نویسنده : مامان
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خانم من

روز چهارشنبه 28/8/93 تولد شما گل قشنگ بود 5 سالگی تموم شد و وارد 6سال تولدت شدی کاملا بزرگ و خانم شدی اینقدر ماه شدی که من هر لحظه خدا رو با وجود تو حس میکنم . بالاترین عشق دنیا نصیب من و بابا شده انرژی زندگی ما شما هستین واقعا میگم اهر وقت من و باابا حالمون بد هست خودمون رو به شما میرسونیم تا خوب بشیم

خلاصه 27 رفتیم آتلیه عکاسی نیکی تو شهرک غرب - بلوار دریا خ مطهری همه تم های عکس رو خودت انتخاب کردی و همه عکسهات هم قشنگ شد قراره فردا حاضر بشه حالا تو سایتت هم میذارم عاشقتم انشاا... 120 ساله بشی در خوشبختی کامل و هر چی که خیره خدا برات پیش بیاره

مامان شیرینعاشقته

بابا وحید هم همین حس رو داره

بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
3 اسفند 93 19:34
میمیرم برات